زمان ثبت نام کنکور کاردانی
نوشته شده توسط : دانتل

زمان ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۱ از سوی سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می گردد. علاقه مندان به شرکت در کنکور کاردانی فنی حرفه ای و ادامه تحصیل در رشته های با آزمون و همینطور رشته های بدون آزمون که دارای پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی هستند، می توانند در بازه های زمانی اعلام شده، مراحل نام نویسی خود را به صورت همزمان و مشترک در سایت “sanjesh.org” تکمیل کنند. مطابق آخرین اطلاعیه منتشر شده از سوی سایت سازمان سنجش، مهلت ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1401 در تاریخ 14 تیرماه می باشد. در ادامه این مقاله اطلاعات کامل تری از زمان ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای ارائه کرده ایم.

منبع: زمان ثبت نام کنکور کاردانی

 

زمان ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۱

اطلاع از زمان ثبت نام کنکور کاردانی فنی 1401 از اهمیت بالایی برخوردار است، چراکه متقاضیان واجد الشرایط فقط در بازه زمانی در نظر گرفته شده، می توانند نسبت به ثبت نام و نام نویسی در این آزمون اقدام کنند و خارج از این بازه زمانی امکان ثبت نام نخواهد بود.

ثبت نام در رشته های با آزمون از طریق کنکور کاردانی فنی حرفه ای و رشته های بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی، به صورت همزمان با هم و از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می شود. 

داوطلبان باید در تاریخ های اعلام شده از طریق سایت سنجش، ابتدا دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1401 را دریافت و مطالعه کنند و پس از اطلاع از لیست رشته های ارائه شده، اقدامات لازم جهت نام نویسی در این آزمون را انجام دهند. 

مطابق آخرین اطلاعیه های منتشر شده از سوی سایت سازمان سنجش آموزش کشور، متقاضیان مجاز هستند از تاریخ 14 تیر ماه تا 21 تیر ماه ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1401 را به صورت همزمان انجام دهند.

 

توجه 

داوطلبانی که به دلایل مختلفی همچون نقص مدارک و یا بی اطلاعی از زمان ثبت نام، نتوانند مراحل نام نویسی و انتخاب رشته خود را به موقع انجام دهند، نگران نباشند چراکه احتمالا این بازه زمانی اعلام شده همانند سال های گذشته تمدید شود.

همینطور داوطلبانی که در زمان ثبت نام برخی اطلاعات تحصیلی و فردی خواسته شده را اشتباه وارد می کنند، می توانند قبل از اتمام ثبت نام نسبت به ویرایش اطلاعات خواسته شده اقدام کنند. 

 

ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۱

دسته ای از داوطلبان که علاقه مند به تحصیل در مقاطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته فنی حرفه ای می باشند، بایستی که مطابق جدول زمانبندی منتشر شده از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور، در کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1401 نام نویسی کنند.

دانشگاه های فنی حرفه ای و موسسات و دانشگاه های آموزش عالی غیر انتقاعی که در مقطع کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته فنی حرفه ای دانشجو جذب می کنند، دارای پذیرش در رشته های با آزمون و بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی هستند. لازم است متقاضیان در نظر داشته باشند که مراحل ثبت نام و نام نویسی رشته های با آزمون و بدون آزمون کاردانی فنی حرفه ای 1401 به صورت همزمان با یکدیگر انجام می شود.

از تفاوت های کنکور کاردانی فنی حرفه ای با دیگر آزمون ها این است که متفاضیان باید هر دو مرحله ثبت نام و انتخاب رشته برای رشته های با آزمون و بدون آزمون را همزمان با هم انجام دهند. به این معنی که پس از مراجعه به سایت سازمان سنجش ابتدا فرم تقاضانامه اینترنتی خود را تکمیل کنند و سپس انتخاب رشته خود را (رشته های با آزمون و بدون آزمون) را حداکثر در 50 کد رشته محل تکمیل کنند.

 

مشاوره زمان ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۱

مراحل ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی فنی حرفه ای برای رشته های با آزمون و بدون آزمون، به صورت همزمان انجام می شود. علاقه مندان باید قبل از مراجعه به سایت سازمان سنجش، ابتدا مدارک لازم را برای تکمیل فرم تقاضانامه اینترنتی در سایت سازمان سنجش آماده کنند و سپس الویت های خود را از دفترچه راهنمای ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای استخراج کرده و در فرم انتخاب رشته خود وارد کنند.

نکته ای که متقاضیان باید به آن توجه کنند این است که آن ها مجاز به انتخاب حداکثر 50 کد رشته محل می باشند و بایستی که کد رشته محل های انتخابی خود را مطابق با الویت هایشان در انتخاب یک تا پنجاه، الویت بندی نمایند.

چنانچه پیرامون کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1401 و نحوه انتخاب رشته های با آزمون و رشته های صرفا بر اساس سوابق تحصیلی سوالی دارید، می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی استفاده نمایید و پس از ارتباط با برترین مشاوران تحصیلی کشور، پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه زمان ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1401 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول 

زمان ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1401 چه تاریخی می باشد؟

زمان ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1401 از 14 تیر ماه می باشد.

آیا زمان ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1401 به صورت همزمان با یکدیگر می باشد؟

بله، دو مرحله ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی فنی حرفه ای به صورت همزمان با یکدیگر انجام می شود.

ثبت نام در رشته های بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1401 چه زمانی انجام می شود؟

ثبت نام در رشته های با آزمون و بدون آزمون کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1401 به صورت همزمان با یکدیگر انجام می شود.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :91005066-021

منبع: زمان ثبت نام کنکور کاردانی





:: برچسب‌ها: زمان ثبت نام کنکور کاردانی ,
:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: